Logo12

SZKOŁA PODSTAWOWA

im. JANA DEKERTA W BLEDZEWIE

Sprawozdania uczniów z działań projektowych

"OTWIERAMY MOŻLIWOŚCI NASZEJ SZKOLNEJ SPOŁECZNOŚCI!"

Bledzew 29.05.2013r.

Kochana Babciu!

Piszę do Ciebie, bo chcę podzielić się z Tobą wrażeniami z wyjazdu do kina.

23.05.2013r. pojechaliśmy do Gorzowa Wlkp. na film „Iron Man 3’’ w 3D. Z Bledzewa wyjechaliśmy o godzinie 8:15. Jechaliśmy pięknym i wygodnym autobusem. Przed wejściem na salę projekcyjną mogliśmy kupić popcorn i napoje. Film opowiada o różnych perypetiach Tony’ego Starka. Jego świat legł w gruzach na skutek podstępnych działań jego najgorszego wroga. Wyrusza w podróż i rozpoczyna walkę.

Po projekcji filmu pojechaliśmy do McDonald’s . Zakupiono nam po jednym zestawie. Były w nim frytki, McChicken i cola. Wszyscy mogli coś sobie jeszcze dokupić. Ja kupiłem cheeseburgera. Po wyjściu z McDonald’s wsiedliśmy do autobusu i ruszyliśmy w drogę powrotną. Prawie do samego Bledzewa rozmawialiśmy o filmie i dzieliliśmy się wrażeniami. Cieszę się, że dzięki sponsorowi projektu „Otwieramy możliwości naszej szkolnej społeczności!”, mogłem obejrzeć ten film.

Pozdrawiam Cię Babciu serdecznie.

Twój wnuk Miłosz

(Miłosz Krzysiek, kl. IV)

"OTWIERAMY MOZLIWOŚCI NASZEJ SZKOLNEJ SPOŁECZNOŚCI!"

Kochana Babciu !

Piszę do Ciebie, aby podzielić się wrażeniami.

W czwartek 23.05.2013r. klasa IV i V wybrały się do kina w Gorzowie Wlkp. na film Iron Man 3 w 3D. Wyjechaliśmy o godz.8:20, a wróciliśmy o 14:30. Film bardzo mi się podobał. Po filmie pojechaliśmy do McDonalds. Dostaliśmy zestaw,  który składał się z bułki, frytek oraz coli. Następnie każdy dostał 3 zdrapki. Niestety, ja nic nie wygrałem. Na tę wycieczkę wyjechaliśmy dzięki projektowi: ”Otwieramy możliwości naszej szkolnej społeczności”, który dofinansował nasza szkołę kwotą:49 tys.359 zł. i 20 gr.

Bardzo Cię pozdrawiam. Mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy.

Twój wnuk Dominik

(Dominik Mucha, kl. IV)

"OTWIERAMY MOŻLIWOŚCI NASZEJ SZKOLNEJ SPOŁECZNOŚCI!"

Bledzew, 29.05.2013r.

Droga Marysiu!

Piszę do Ciebie ten list, ponieważ chciałbym Ci w nim opisać mój wyjazd do kina.

Otóż moja szkoła realizuje projekt unijny: „Otwieramy możliwości naszej szkolnej społeczności”. Na realizację tego projektu placówka otrzymała środki finansowe z Unii Europejskiej. W ramach niego mamy zajęcia, na których cele i zadania są zgodne z programem „Uczeń z charakterem”. Jest to program zaawansowanego treningu szybkiego czytania i technik pamięciowych. W zajęciach tych udział biorą uczniowie klasy czwartej oraz obydwu piątych. W naszej szkole odbyły się już dwa spotkania szkoleniowe dla rodziców, na których oni też poznawali techniki pamięciowe. W ramach realizacji tego projektu 23 maja zorganizowany został wyjazd do kina na film „Iron Man 3”. W całości ten wyjazd pokryty był ze środków unijnych. Film bardzo mi się podobał. Zresztą pamiętasz, jak podczas naszego ostatniego spotkania mówiłem Ci, że chciałbym go obejrzeć. Po seansie pojechaliśmy do McDonald`s. Tam również czekała na nas niespodzianka. Otóż każdy z uczestników wycieczki otrzymał zestaw, który również finansowany był ze środków unijnych. Byliśmy bardzo z tego zadowoleni. Do domu wróciłem ok. 15-tej. Wyjazd uważam za bardzo udany. Ciekawy jestem, czy w Twojej szkole realizowany jest  jakikolwiek projekt unijny. Jeśli tak, to napisz mi o nim proszę. Czekam na Twój list.

Uściskaj proszę, rodziców oraz Stasia i Franka ode mnie i mojej rodziny.

Paweł

(Paweł Sym  kl. IV)

WYCIECZKA DO WARSZAWY

Dziesiątego września odbył się wyjazd do Warszawy, w którym uczestniczyli uczniowie Szkoły Podstawowej w Bledzewie. Koło 15:45 byli na miejscu (w Schronisku Szkolnym ) tam się zakwaterowali. Przez cztery dni zwiedzili: Wilanów park i pałac, Rynek Warszawski w tym Pomnik Mikołaja Kopernika I Kolumnę Zygmunta. Zwiedzili też Muzeum Historyczne Miasta Stołecznego, Muzeum Narodowe, Muzeum Wojska Polskiego I Syrenę Warszawską. W ostatnich dniach zwiedzili Muzeum Powstania Warszawskiego, ZOO i Łazienki Królewskie. 14 września wyjechali do domu o godz. 12:00 i na miejscu byli około godz. 23:25.

Karolina Gajdzińska kl VI

WYCIECZKA DO TEATRU LALEK

Dnia 21.11.07r. o godz. 8.00 Szkoła Podstawowa w Bledzewie pojechała na wycieczkę do Teatru Lalek „Pleciuga” w Szczecinie . Kiedy dojechaliśmy na miejsce, to od razu poszliśmy na przedstawienie. Spektakl trwał około 60 min. Przedstawienie, które wystawili aktorzy, było naprawdę udane, wszystkie dzieci były bardzo zachwycone. Najbardziej podobała mi się między innymi; Baba Jaga, ponieważ była bardzo zła. Na koniec spektaklu pani Jola i pani Dyrektor zrobiły nam zdjęcia z aktorami. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze pojedziemy na podobny spektakl.

Ada Battig

Dnia 21.11.07r o godzinie 8.00 odbyła się wycieczka do Szczecina do teatru lalkowego „Pleciuga” na „Baśń o Roszpunce”. Dojechaliśmy do teatru na godzinę 11.00. Teatr lalek „Pleciuga” od 50 lat działa w Szczecinie, obecnie jako miejska instytucja kultury. Jego historię tworzyli wybitni artyści. W repertuarze Teatru Lalek „Pleciuga” przeznaczonym głównie dla dzieci i młodzieży znajdują się zarówno duże widowiska np. „Tymoteusz wśród ptaków” J. Wilkowskiego, „Baśń o Roszpunce” M. Maja. Spektakl trwał około 60 min. Przedstawienie było ciekawe, najbardziej podobało mi się jak Baba Jaga zabrała dziecko i nazwała ją Roszpunka i jeszcze podobało mi się  jak zamknęła ją w wieży.

Adrianna Odwrot

Dwudziestego pierwszego listopada odbyła się wycieczka szkolna do Szczecina, w której uczestniczyli uczniowie Szkoły Podstawowej w Bledzewie. Koło godziny 11.00 dojechaliśmy na miejsce o godzinie 12.00 miał się zacząć spektakl pt. ,,Baśń o Roszpunce’’. Budynek, w którym  wszystko się odbywało, to Teatr Lalek  ,,Pleciuga’’ w Szczecinie. Reżyserem był Marek Maj, scenografią zajmował się Aleksander Maksymiak, a muzyką Janusz Stalmierski. W przedstawieniu obserwowaliśmy lalki takie jak: maska, kukła, jawajka oraz marionetka sycylijska. Uważam, że przedstawienie było bardzo udane myślę, że jeszcze kiedyś zobaczę tak barwny spektakl.

Dominika Ptaśnik

WYCIECZKA W GÓRY STOŁOWE

W dniach od 11-17 sierpnia 2007r. odbyła się wycieczka w Góry Stołowe. Pojechała z nami pani Wrzak, pani Szczerbakowicz, pani Sicińska i pani Waroch. Przeżyliśmy wiele ekscytujących wydarzeń. Jedną z najbardziej niezapomnianych przygód była wycieczka do stolicy Czech - Pragi. Tam zwiedziliśmy muzeum miniatur. Moim zdaniem ta wycieczka była jedną z najlepszych w moim życiu. Tą wycieczkę zafundował nam projekt, „Daj sobie szansę".

Mateusz Gajdziński i Maciek Kunicki

[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )