Logo12

 

       

SZKOŁA PODSTAWOWA

im. JANA DEKERTA W BLEDZEWIE

                        
 
 

Komunikaty

Szanowni Państwo,

 

informujemy, iż mimo akcji strajkowej, egzamin ósmoklasisty w naszej szkole odbywa się. Przypominamy także, iż dla dzieci, których oboje rodzice pracują i nie są w stanie zapewnić opieki swoim dzieciom, zwłaszcza tym najmłodszym, szkoła w miarę możliwości, zorganizuje zajęcia opiekuńcze.

 

Zależy nam na dobru dzieci/uczniów i edukacji. Sytuacja, w jakiej znaleźliśmy się, jest dla nas wszystkich bardzo trudna. Zapewniamy Was, że chcielibyśmy normalnie pracować i prowadzić lekcje, przygotowywać się do obchodów święta 3 Maja, 10-lecia nadania szkole sztandaru i imienia Jana Dekerta, społecznika, przywódcy czarnej procesji który walczył o prawa mieszczan - znalazły one odzwierciedlenie w Konstytucji 3 Maja. A imię to zobowiązuje!

 

Czarna procesja  była przecież demonstracją mającą zwrócić uwagę rządzących, czyli szlachty, na sytuację całego stanu mieszczańskiego. Mimo, że brali w niej udział przedstawiciele tylko miast królewskich, upominali się oni o prawa całego stanu, czyli również mieszkańców miast prywatnych, w tym Bledzewa. Wychodzili oni z założenia, że dobrobyt i pomyślność całego państwa powinny być udziałem wszystkich jego mieszkańców, a nie tylko uprzywilejowanych grup.

 

Konstytucja 3 Maja, dzieło między innymi Jana Dekerta i jego współpracowników, była dokumentem troszczącym się o prawa wszystkich stanów zamieszkujących Rzeczpospolistą. Chociaż w nierównym stopniu, co wynikało z ówczesnej sytuacji. Autorzy Konstytucji doceniali rolę edukacji w życiu społeczeństwa i państwa, umieszczając rozdział X Konstytucji. Zresztą, sama Konstytucja została zredagowana i uchwalona przez ludzi wychowanych w szkłach Rzeczpospolitej powstałych po reformach Komisji Edukacji Narodowej. Tak więc nasi światli przodkowie, którymi słusznie się chlubimy, doceniali rolę nowoczesnej edukacji. Pamiętajmy, że zaborcy z niezwykłą skrupulatnością niszczyli polskie szkolnictwo, a upodlanie nauczycieli, odmawianie im godziwej zapłaty nie jest działaniem służącym narodowi, naszemu państwu i społeczeństwu, utrudnia nam zajęcie godnego miejsca wśród narodów, które o własną edukację dbają.

 

Akcja strajkowa, którą podjęliśmy, to ostateczność, ponieważ wszystkie inne formy zawiodły, a strajk jest jedyną dostępną formą zwrócenia uwagi na problemy współczesnej, polskiej szkoły. Wielokrotnie słyszeliśmy od Was także, iż programy są przeładowane, niedostosowane do możliwości dzieci (problemy z opanowaniem wiadomości i umiejętności) i potrzeb współczesnego świata, że mają za dużo lekcji. Prawdą jest, że walczymy o podwyżki, ale NIE TYLKO. Zależy nam przede wszystkim na przyszłości edukacji. Na mądrych i przemyślanych zmianach w szkole i programach edukacyjnych dostosowanych do możliwości dzieci i potrzeb współczesnego świata. Walczymy o przyszłość Waszych i naszych dzieci, wnuków.

 

Dziękujemy Państwu, Uczniom za zrozumienie i wsparcie, za ciepłe słowa, za wyrozumiałość. Jeszcze raz prosimy: BĄDŹCIE Z NAMI.

Serdecznie zapraszamy

 

RODZICÓW I UCZNIÓW

 

na uroczyste  zakończenie roku szkolnego 2018/2019.

 

Uroczystość  rozpocznie się w Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta  w Bledzewie 19 czerwca 2019 o godz. 1100

 

 

Rozkład jazdy autobusów w dniu 19.06.2019r.

 

Popowo                         10:15

Stary Dworek              10:20

Zemsko                         10:30

Nowa Wieś                   10:30                      

Sokola Dąbrowa          10:40

Parcela                         10:15

Chycina                        10:40

Goruńsko                     10:45

Templewko                 10:05           

Templewo                    10:10

Kleszczewo                  10:15

Dębowiec                     10:10

Krzywokleszcz            10:30                                           

 

Odwóz uczniów ok. godz. 13:00

ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE RODZICÓW

Serdecznie zapraszamy

 

Rodziców wraz z dziećmi,

które od 01 września 2019 r. będą uczęszczały  

do oddziału przedszkolnego przy szkole, 

 

na spotkanie, które odbędzie się 04 czerwca 2019 r.

o godz. 1400 w Szkole Podstawowej

im. Jana Dekerta w Bledzewie.

 

Dyrektor szkoły wraz ze społecznością szkolną

 

DENTOBUS W NASZEJ SZKOLE

Szanowni Państwo,
Drodzy Rodzice,

dzisiaj (31.05.2019 r.) otrzymaliśmy informację, iż 03 czerwca 2019 r. w naszej szkole ponownie będzie DENTOBUS. Ci uczniowie, którzy nie skorzystali z bezpłatnego przeglądu, mogą to zrobić w poniedziałek. Przypominamy o zgodzie. Jeżeli zgody zostały zgubione, można je napisać odręcznie wg poniższego wzoru:

ZGODA RODZICA / OPIEKUN PRAWNY
Wyrażam zgodę na badanie stomatologiczne oraz leczenie profilaktyczne i zachowawcze uzębienia mojego dziecka 
..................................................... w Dentobusie w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia na terenie szkoły.
Prosimy o podanie NR PESEL dziecka, adresu zamieszkania oraz nr tel. kontaktowego.
PESEL; ..................................................................
ADRES; ........................................................................
TEL; .................................................................
Miejscowość, data, czytelny podpis

 

 

 

Dentobus jest to mobilny gabinet stomatologiczny w który wykonywane są  bezpłatnie w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia przeglądy jamy ustnej  oraz pełen zakres leczenia zębów u dzieci w wieku od 0-18 roku życia. 

 

- usuwanie kamienia i nalotów ( skaling, piaskowanie )

- wypełnienia ( białe ) ubytków w zębach stałych i mlecznych 

- opatrunki lecznicze

- przegląd jamy ustnej w tym stwierdzanie wad ortodontycznych 

- lakierowanie zębów stałych

- impregnowanie zębów mlecznych 

  

W dentobusie  odbywaj się przeglądy jamy ustnej dzieci następnie każdy rodzic otrzyma informacje (rozpoznanie) ze stanem uzębienia.

Chętne dzieci mogą przyjść na dalsze leczenie w dentobusie.

 

Niestety w sytuacji gdy 90% dzieci zmaga się z próchnicą  nie jesteśmy w stanie wyleczyć ząbków u wszystkich dzieci tak że prosimy rodziców aby udali się z dzieckiem do stacjonarnego gabinetu  stomatologicznego.

 

Proszę o rozdanie uczniom do podpisania przez rodziców zgód. 

 

Harmonogram postoju Dentobusu został zaplanowany na 24.05.2019 r. od godziny 9:00 do 12:30. 

 

W razie pytań służę pomocą

 

Z poważaniem

Justyna Niedzielska

Dental-Med

Tel; 608-045-139

LISTA KANDYDATÓW - rok szkolny 2019/2020

Dyrektor szkoły informuje, iż:

 

wszystkie dzieci zostały zakwalifikowane do oddziałów przedszkolnych przy szkole, tj.:

grupa sześciolatków: 25 dzieci

grupa pięciolatków: 18 dzieci

 

oraz do klasy I: 17 uczniów.

 

Prosimy rodziców kandydatów o dostarczenie do szkoły potwierdzenia woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia - do 26.04.2019r.

 

opis dokumentutypdata

Potwierdzenie woli - klasa I

doc24-04-2019[ Pobierz ]
28 kB

Potwierdzenie woli - oddziały przedszkolne.

doc24-04-2019[ Pobierz ]
28 kB
Zapisy do klasy I i oddziału przedszkolnego - rok szkolny 2018/2019

Rozdział 7  (STATUT SZKOŁY)

Obowiązek szkolny

 

§ 40.

Rekrutacja

 

  1. Zasady rekrutacji uczniów są zgodne z Ustawą.
  2. Postępowanie rekrutacyjne do szkoły przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły. Dyrektor szkoły wyznacza przewodniczącego komisji.
  3. Do szkoły przyjmuje się:

1)   z urzędu – dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły,

2)   na pisemną prośbę rodziców – dzieci zamieszkałe poza obwodem szkoły (odpowiedź do 14 dni), jeżeli warunki organizacyjne na to pozwalają.

4. Dokonując podziału na oddziały w klasach pierwszych szkoły podstawowej dyrektor grupuje dzieci od najmłodszego i kolejno wg miesięcy urodzenia. Na wniosek rodziców w szczególnie uzasadnionych przypadkach dyrektor szkoły dokonując podziału może odstąpić od tej zasady. Może to nastąpić w przypadkach, gdy:

1)  w tym samym roku szkolnym przyjmowane jest rodzeństwo urodzone w różnych rocznikach, 

2) dzieci są spokrewnione;

3) dzieci uczęszczały do tej samej grupy w oddziale przedszkolnym lub przedszkolu;

4) zachodzi konieczność planowania sprawnego i jak najkrótszego dowozu dzieci;

5) ułatwia to rodzicom odbiór dzieci ze szkoły.

 

 

ZAPISY DZIECI DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO ORAZ KLAS I

SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. JANA DEKERTA W BLEDZEWIE NA ROK SZKOLNY 2017/2018

 

  1. Zapisy dzieci do oddziału przedszkolnego oraz klasy pierwszej Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie odbywają się zgodnie z terminami rekrutacji w sekretariacie szkoły.
  2. Zapisu dziecka dokonuje rodzic / opiekun prawny – przedstawiając dokumenty urzędowe metrykę urodzenia dziecka.

 

 

DANE KONIECZNE DO ZAPISU DZIECKA:

  • imiona i nazwisko dziecka,
  • data i miejsce urodzenia, pesel dziecka,
  • adres zameldowania na stałe, adres zameldowania tymczasowego i adres zamieszkania - jeśli jest inny niż adres zameldowania,
  • imiona i nazwiska rodziców / opiekunów prawnych dziecka.

 

TERMINY REKRUTACJI

 

Na rok szkolny 2019/2020 określa się terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów, do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, publicznych innych formach wychowania przedszkolnego i klas I publicznych szkół podstawowych w Gminie Bledzew.

 

Lp.

Rodzaj czynności

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola,

oddziału przedszkolnego w publicznej szkole

podstawowej lub do klasy I publicznej szkoły

podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata

warunków lub kryteriów branych pod uwagę

w postępowaniu rekrutacyjnym.

11.03 – 29.03.2019 r.

16.08 – 21.08.2019 r.

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną złożonych wniosków i dołączonych do nich dokumentów.

01.04 - 12.04.2019 r. 

22.08 - 26.08.2019 r. 

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

19.04.2019 r.

 

 

do godz. 15:00

27.08 .2019 r. 

4.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.

23.04.2019 r. 

26.04.2019 r.

28.08.2019 r. 

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.

29.04.2019 r. 

do godz. 15:00 

29.08.2019 r. 

opis dokumentutypdata

Uchwała Nr XLIII/271/18

Rady GminY BLEDZEW

z dnia 30 stycznia 2018 r.

 

w sprawie: określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, publicznych innych formach wychowania przedszkolnego i klas I publicznych szkół podstawowych w Gminie Bledzew.

pdf06-02-2018[ Pobierz ]
180 kB

ZGŁOSZENIE ucznia do klasy I z obwodu Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie

doc27-02-2019[ Pobierz ]
53 kB

WNIOSEK o przyjęcie ucznia do klasy I spoza obwodu

doc27-02-2019[ Pobierz ]
55 kB

WNIOSEK o przyjęcie ucznia do szkoły spoza obwodu Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie

doc27-02-2019[ Pobierz ]
52 kB

WNIOSEK O PRZYJĘCIE DZIECKA DO ODDZIAŁU  PRZEDSZKOLNEGO przy  Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie

na rok szkolny 2019/20

docx13-03-2019[ Pobierz ]
38 kB
Posiłki w okresie strajku.

Szanowni Państwo,

 

Informuję, iż w okresie strajku do szkoły nie będą dostarczane posiłki.
W związku z powyższym, Ci rodzice (oboje pracujący), którzy zdecydują się posłać dzieci do szkoły, proszę zaopatrzyć w posiłek – śniadanie.
Jednocześnie informuję, że oddział przedszkolny jest czynny od godz. 7:30 do 13:30, zgodnie z arkuszem organizacyjnym.

Szanowni Państwo,

 

biorąc pod uwagę planowany strajk (wynik referendum 97%), informuję, iż nie jestem w stanie zapewnić bezpieczeństwa i higieny pracy wszystkim uczniom w dniu 08.04.2019r., dlatego też zwracam się z prośbą o zapewnienie bezpieczeństwa swoim dzieciom we własnym zakresie.

 

Jednocześnie informuję, iż dla najmłodszych dzieci (oddziały przedszkolne, ewentualnie kl. I-III), których oboje rodzice pracują i nie są w stanie zapewnić opieki swoim dzieciom, szkoła w dniu 08.-09.2019r., w miarę możliwości, zorganizuje zajęcia opiekuńcze. W dniu 10-12.04.2019 r., ze względu na egzamin gimnazjalny, mogą nastąpić trudności w zorganizowaniu tych zajęć.

 

Jeszcze raz proszę o zrozumienie i wyrozumiałość – bądźcie proszę z nami. Nam wszystkim zależy na dobru dzieci/uczniów i edukacji.

Proszę na bieżąco śledzić informacje na stronach szkoły i w mediach odnośnie strajku lub jego zawieszeniu.

 

Z poważaniem
Ewa Szczerbakowicz

Szanowni Rodzice.

 

W związku z tym, że referendum strajkowe w Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie wykazało poparcie dla przeprowadzenia STRAJKU w wysokości 97% głosujących, uprzejmie informujemy, że;

 

- Dnia 08 kwietnia br. w naszej  szkole rozpocznie się STRAJK pracowników szkoły/ placówki.

 

- W związku z tak wysokim poparciem prosimy o zabezpieczenie opieki dzieciom w czasie trwania STRAJKU.

 

- O jego zakończeniu lub przerwaniu zostaną  Państwo  natychmiast poinformowani.

 

- Jednocześnie przypominamy, że przysługuję Państwu uprawnienia do wykorzystania 60 dni opieki.

 

- Dziękujemy za zrozumienie zaistniałej sytuacji.

INFORMACJA dla rodziców dzieci uczęszczających do szkół i przedszkoli, w których odbędzie się strajk

INFORMACJA

dla rodziców dzieci uczęszczających do szkół i przedszkoli,

w których odbędzie się strajk

 

Przypominamy, że zgodnie z przepisami zaistnienie okoliczności uzasadniających konieczność sprawowania przez pracownika osobistej opieki nad zdrowym dzieckiem do lat 8 z powodu nieprzewidzianego zamknięcia żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły, do których dziecko uczęszcza, jest usprawiedliwioną nieobecnością pracownika w pracy. Stanowi tak § 3 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 15 maja 1996 r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1632). Dowodem usprawiedliwiającym nieobecność w pracy z tego powodu jest oświadczenie pracownika.

Należy pamiętać, że pracownik powinien uprzedzić pracodawcę o przyczynie i przewidywanym okresie nieobecności w pracy, jeżeli przyczyna tej nieobecności jest z góry wiadoma lub możliwa do przewidzenia (przyczyną nieobecności może być ogłoszenie strajku w przedszkolu, do którego uczęszcza dziecko pracownika).

O nieobecności z takiej przyczyny i przewidywanej długości tej nieobecności, pracownik jest obowiązany zawiadomić pracodawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w drugim dniu nieobecności w pracy.

Jeżeli obowiązujący u danego pracodawcy regulamin pracy lub układ zbiorowy pracy nie określa sposobu zawiadomienia pracodawcy o przyczynie nieobecności pracownika w pracy, zawiadomienia tego pracownik dokonuje osobiście lub przez inną osobę, telefonicznie lub za pośrednictwem innego środka łączności albo drogą pocztową, przy czym

 za datę zawiadomienia uważa się wtedy datę stempla pocztowego. Niedotrzymanie terminu może być usprawiedliwione szczególnymi okolicznościami uniemożliwiającymi terminowe dopełnienie przez pracownika obowiązku określonego w tym przepisie, zwłaszcza jego obłożną chorobą połączoną z brakiem lub nieobecnością domowników albo innym zdarzeniem losowym.

Okres usprawiedliwionej nieobecności rodzica w pracy z powodu zamknięcia przedszkola lub szkoły, jest okresem, za który pracownik otrzymuje zasiłek opiekuńczy. Wynika to z treści art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy z 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1368 ze zm.).

Zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy, zasiłek opiekuńczy przysługuje przez okres zwolnienia od wykonywania pracy z powodu konieczności osobistego sprawowania opieki, w tym przypadku nie dłużej jednak niż przez okres 60 dni w roku kalendarzowym.

Miesięczny zasiłek opiekuńczy wynosi 80% podstawy wymiaru zasiłku (art. 35 ust. 1 ustawy).

Powyższe uprawnienie przysługuje rodzicom, współmałżonkowi albo współmałżonce rodzica oraz osobom, które przysposobiły dziecko lub przyjęły na wychowanie i utrzymanie. Uprawnienie do zasiłku nie przysługuje jednak, gdy inni członkowie rodziny pozostający we wspólnym gospodarstwie domowym, mogą zapewnić dziecku opiekę.

ROZKŁAD JAZDY AUTOBUSÓW

ZMIANA PRZEWOZÓW DZIECI

OBOWIĄZUJE OD 04.03.2019 r.

1. Autobus Pana Andrzeja

 

7:15 Kleszczewo

7:25  Templewo

7:30   Chycina

7:35   Goruńsko

7:45   Goruńsko Parcel

7:55   Bledzew

 

2. Autobus Pana Piotra

 

7:25  Stary Dworek

7:30  Zemsko

7:40  Bledzew SP

7:45  Bledzew  Przedszkole

7:50  Zemsko

7:55  Bledzew

 

3. Autobus Pana Jarka

7:05  Nowa Wieś

7:10  Templewo

7:15  Kleszczewo

7:25  Nowa Wieś (przedszkole)

7:30  Sokola Dąbrowa

7:35  Bledzew

7:45  Popowo

7:55  Bledzew

Ewaluacja zewnętrzna

Szanowni Państwo,

od 07.01 – 08.02.2019 roku będzie prowadzana w naszej szkole ewaluacja zewnętrzna - badanie, które ma na celu zgromadzenie informacji na temat pracy szkoły w zakresie wymagań ustalonych przez Ministra Edukacji Narodowej:

  • Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej.
  • Uczniowie są aktywni.
  • Szkoła współpracuje ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju.

Ewaluację poprowadzą Panie: Jolanta Lubaczewska, Beata Chilicka-Jugowicz,  Anita Pakulska - starsi wizytatorzy Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wlkp.

 

 

Samorząd Szkolny zaprasza nas wszystkich do akcji:

"Zrób zwierzętom prezent pod choinkę".

 

 

Otwórzmy nasze serca na potrzeby zwierząt zależnych od nas, a potrzebują one najbardziej mokrej karmy dla psów (puszki), przysmaków i zabawek.

  

Zbiórka trwa do piątku, tj. 21.12.2018r.  -  dary dla Schroniska w Międzyrzeczu.

 

Razem możemy więcej J

Rekrutacja 2019/2020
Szanowni Państwo, drodzy uczniowie,
zachęcamy do odwiedzenia strony MEN:
 
Rekrutacja 2019/2020
 
DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE UCZNIÓW

Szanowni Państwo,

 

informujemy, iż Pani Monika Kuczera, Przewodnicząca Rady Rodziców, w piątek 28.09.2018r., Podpisała polisę ubezpieczeniową dla zadeklarowanych uczniów.

Rodzice, starający się o odszkodowanie, wszystkie niezbędne dane dotyczące polisy będą mogli uzyskać w sekretariacie szkoły.

DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE 2018/2019

Szanowni Państwo,

w dniu dzisiejszym odbyło się otwarte spotkanie zainteresowanych rodziców z przedstawicielem firmy ubezpieczeniowej. Obecni rodzice chcą ubezpieczyć swoje dzieci i dlatego proszą tych wszystkich, którzy są zainteresowani ubezpieczeniem, o pilny kontakt z radami klasowymi lub wychowawcą.

 

Rodzice, którzy na wczorajszym zebraniu wzięli listy, proszeni są o kontakt.

 

Rodzice dzieci zainteresowani ubezpieczeniem proszeni są o osobiste wpisanie dziecka na listę do piątku, tj. 21.09.2018 r. Listy te będą przekazane do ubezpieczyciela - każda klasa zgłoszona do ubezpieczenia musi mieć osobną listę zgłoszonych do ubezpieczenia.

 

DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE DZIECI
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do spotkań z Rodzicami i Państwa prośby
o zorganizowanie spotkania w sprawie dobrowolnego ubezpieczenia dzieci,
zapraszam na spotkanie w dniu 17.09.2018 r. o godzinie 17:45.
Ewa Szczerbakowicz
SPOTKANI Z RODZICAMI I DZIENNIK ELEKTRONICZNY

Szanowni Państwo,
na stronie www szkoły zamieściliśmy harmonogram spotkań z Rodzicami na rok szkolny 2018/2019
http://www.spbledzew.witrynaszkolna.pl/strona=Spotkania_z_r…

 

Informujemy także, iż rozpoczynamy pracę z dziennikiem elektronicznym. Zasady funkcjonowania oraz loginy i hasła do dziennika zostaną Państwu udostępnione na spotkaniu w dniu 12.09.2018 r.

INAUGURACJA ROKU SZKOLNEGO 2018/2019

Serdecznie zapraszamy RODZICÓW

na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2018/2019.

Inauguracja rozpocznie się Mszą św. w kościele parafialnym pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej 03 września 2018 o godz. 8:00

 

Rozkład jazdy autobusów w dniu 03.09.2018r.

Popowo 7:10

Stary Dworek 7:35

Zemsko 7:15, 7:40

Sokola Dąbrowa 7:30

Parcela 7:45

Chycina 7:35

Goruńsko 7:40

Templewko 7:10

Templewo 7:10

Kleszczewo 7:00

Dębowiec  7:20

Krzywoklesz  7:45

podamy w dniu jutrzejszym, po uzgodnieniu z p. Dubino.

 

Odwóz uczniów ok. godz.10:30

 

Począwszy od 04 września 2018r. obowiązuje "stary" rozkład jazdy autobusów - przywozu do szkoły oraz odwozu po zajęciach lekcyjnych.

ŚRODKI POPRAWY EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ

ŚRODKI POPRAWY EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ

Zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2016 roku o efektywności energetycznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 831) Zespół Szkół w Subkowach informuje, ze stosuje następujące środki poprawy efektywności energetycznej:

 

  • Nabycie urządzeń, charakteryzujących się niskim zużyciem energii oraz niskimi kosztami eksploatacji.
  • Wymiana eksploatowanych urządzeń, na urządzenia charakteryzujące się niskim zużyciem energii oraz niskimi kosztami eksploatacji.
  • Wymiana klasycznych żarówek na lampy energoszczędne.

  • Realizacja i finansowanie przedsięwzięcia służącego poprawieniu efektywności energetycznej - wymiana rozdzielni prądu, systematyczna wymiana lamp i oświetlenia.

 

REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

Rodzice dzieci nieprzyjętych mogą wziąć udział
w REKRUTACJI UZUPEŁNIAJĄCEJ
do oddziałów przedszkolnych przy szkole oraz klasy I, w których są jeszcze wolne miejsca - zgodnie z terminami w postępowaniu uzupełniającym (post poniżej)

Tych Rodziców, którzy złożyli potwierdzenie woli po terminie, prosimy o ponowne złożenie potwierdzenia – jeżeli to możliwie, z określenie grupy wiekowej, do której deklarują Państwo zapisanie dziecka.

 

W grupie pięciolatków – 5 wolnych miejsc

W grupie sześciolatków – 7 wolnych miejsc.

 

Dzieci przyjęte do oddziału przedszkolnego

 5 - latków Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta

rok szkolny 2018/2019

 

    1. Kałuska Blanka
    2. Marianowska Marika
    3. Jesiołowska Ewa
    4. Dawidowicz Maja
    5. Roszak Lena
    6. Krause Krystian
    7. Krutow Alicja
    8. Kukier Jakub
    9. Szymczyk Amelia
    10. Borucki Jan
    11. Korepta Maja
    12. Dawidowicz Zofia
    13. Cimek Zofiain.
    14. Ganczarski Filip
    15. Budziak Emilia
    16. Rzepa Olaf
    17. Dreher Maja
    18. Ozimkiewicz Aleksandra
    19. Siwek Piotr
    20. Klimkiewicz Marcel
    21. Dziębowska Lena
    22. Czaiński Krzysztof
    23. Chmielewski Piotr
    24. Zygmunt Nina
    25. Łaszewicz Tymoteusz

 

 

Brak woli:

Kamińska Wiktoria

 

Uczniowie przyjęci do Oddziału „0” Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta - sześciolatki

Rok szkolny 2018/2019

 

  1. Hermann Alicja
  2. Koziej Filip
  3. Sławińska Celina
  4. Wolan Wiktoria   in.
  5. Marianowska Maja
  6. Kowala Kacper
  7. Olszewski Michał
  8. Szymański Jakub
  9. Kuszczyk Filip
  10. Kamińska Lena    in.
  11. Kuczera Franciszek
  12. Owczarczyk Paweł
  13. Dubiniec Zuzanna
  14. Buranicz Lena
  15. Zając Maciej
  16. Kwintal Klaudia
  17. Ruman Oliwia   in.
  18. Poźniak Dominik
  19. Mikulska Wiktoria
  20. Cichoń Paweł
  21. Kabziński Miłosz

 

Uczniowie przyjęci do klasy I Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta

Rok szkolny 2018/2019

 

  1. Kunat Martyna
  2. Stępień Wiktor
  3. Kandyba Dominik    in.
  4. Grzegorski Filip
  5. Ożóg Michalina
  6. Rozworski Kacper
  7. Kędzierska Maria
  8. Nowacka Lena
  9. Klimkiewicz Milan
  10. Ługański Dawid
  11. Marczewski Robert
  12. Kamyszek Kamil
  13. Freier Stanisław
  14. Jaros Zofia
  15. Kołdras Artur
  16. Szulc Marcin
  17. Ukleja Igor
  18. Czerwiński Tymoteusz
LISTA DZIECI/UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2018/2019

Lista dzieci przyjętych i nieprzyjętych

 do Oddziałów Przedszkolnych

przy Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie

 

Rocznik 2013

 

  1. Marianowska Marika
  2. Jesiołowska Ewa
  3. Roszak Lena
  4. Krause Krystian
  5. Krutow Alicja
  6. Kukier Jakub
  7. Szymczyk Amelia
  8. Borucki Jan
  9. Korepta Maja
  10. Dawidowicz Zofia
  11. Cimek Zofia
  12. Ganczarski Filip
  13. Budziak Emilia
  14. Rzepa Olaf
  15. Dreher Maja
  16. Ozimkiewicz Aleksandra
  17. Siwek Piotr
  18. Klimkiewicz Marcel
  19. Dziębowska Lena
  20. Włodarczyk Filip      
  21. Chmielewski Piotr

 

Nie przyjęci z braku oświadczenia woli:

  1. Kałuska Blanka                 
  2. Ślusarczyk Maja
  3. Kamińska Wiktoria
  4. Kabziński Miłosz
  5. Zygmunt Nina
  6. Czaiński Krzysztof
  7. Dawidowicz Maja

Rocznik 2012

 

  1. Hermann Alicja
  2. Koziej Filip
  3. Sławińska Celina
  4. Wolan Wiktoria
  5. Marianowska Maja
  6. Kowala Kacper
  7. Olszewski Michał
  8. Szymański Jakub
  9. Kuszczyk Filip
  10. Kamińska Lena
  11. Kuczera Franciszek
  12. Owczarczyk Paweł
  13. Buranicz Lena
  14. Zając Maciej
  15. Kwintal Klaudia
  16. Ruman Oliwia
  17. Poźniak Dominik
  18. Mikulska Wiktoria

 

 

Nie przyjęci z braku oświadczenia woli:

  1. Dubiniec Zuzanna

 

  

Lista uczniów przyjętych i nieprzyjętych

do klasy I w Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie

 

  1. Kunat Martyna
  2. Stępień Wiktor
  3. Grzegorski Filip
  4. Ożóg Michalina
  5. Rozworski Kacper
  6. Kędzierska Maria
  7. Nowacka Lena
  8. Klimkiewicz Milan
  9. Ługański Dawid
  10. Marczewski Robert
  11. Freier Stanisław
  12. Jaros Zofia
  13. Kołdras Artur
  14. Szulc Marcin
  15. Ukleja Igor
  16. Cichoń Paweł

 

Nie przyjęci z braku oświadczenia woli:

  1. Kandyba Dominik
  2.  Kamyszek Kamil

 

LISTA KANDYDATÓW - rok szkolny 2018/2019

 

Zakwalifikowanych do Oddziałów Przedszkolnych

przy Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie

 

Rocznik 2013

 

  1. Kałuska Blanka
  2. Marianowska Marika
  3. Jesiołowska Ewa
  4. Dawidowicz Maja
  5. Ślusarczyk Majka   
  6. Kamińska Wiktoria    
  7. Roszak Lena
  8. Krause Krystian
  9. Krutow Alicja
  10. Kukier Jakub
  11. Szymczyk Amelia
  12. Borucki Jan
  13. Korepta Maja
  14. Dawidowicz Zofia
  15. Cimek Zofia
  16. Ganczarski Filip
  17. Budziak Emilia
  18. Rzepa Olaf
  19. Kabziński Miłosz
  20. Dreher Maja
  21. Ozimkiewicz Aleksandra
  22. Siwek Piotr
  23. Klimkiewicz Marcel
  24. Dziębowska Lena
  25. Czaiński Krzysztof
  26. Włodarczyk Filip      
  27. Chmielewski Piotr
  28. Zygmunt Nina  

Rocznik 2012

 

  1. Hermann Alicja
  2. Koziej Filip
  3. Sławińska Celina
  4. Wolan Wiktoria
  5. Marianowska Maja
  6. Kowala Kacper
  7. Olszewski Michał
  8. Szymański Jakub
  9. Kuszczyk Filip
  10. Kamińska Lena
  11. Kuczera Franciszek
  12. Owczarczyk Paweł
  13. Dubiniec Zuzanna
  14. Buranicz Lena
  15. Zając Maciej
  16. Kwintal Klaudia
  17. Ruman Oliwia
  18. Poźniak Dominik
  19. Mikulska Wiktoria

 

Zakwalifikowanych do klasy I

w Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie

 

  1. Kunat Martyna
  2. Stępień Wiktor
  3. Kandyba Dominik
  4. Grzegorski Filip
  5. Ożóg Michalina
  6. Rozworski Kacper
  7. Kędzierska Maria
  8. Nowacka Lena
  9. Klimkiewicz Milan
  10. Ługański Dawid
  11. Marczewski Robert
  12. Kamyszek Kamil
  13. Freier Stanisław
  14. Jaros Zofia
  15. Kołdras Artur
  16. Szulc Marcin
  17. Ukleja Igor
  18. Cichoń Paweł

 

 

Prosimy rodziców kandydatów o dostarczenie do szkoły potwierdzenia woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.

 

opis dokumentutypdata

potwierdzenie woli - klasa I

doc15-03-2018[ Pobierz ]
28 kB

potwierdzenie woli - oddziały przedszkolne

doc15-03-2018[ Pobierz ]
28 kB
SPOTKANIE Z RODZICAMI
Szanowni Państwo,
14 marca 2018 r. o godz. 17: 00 odbędzie się spotkanie z rodzicami uczniów, którzy jadą na wycieczkę w Karkonosze.
 
Obecność Rodziców obowiązkowa!
Ferie – poradnik bezpiecznego wypoczynku

Ferie – zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem :-)

http://ko-gorzow.edu.pl/ferie-poradnik-bezpiecznego-wypocz…/

"W związku z rozpoczynającymi się w naszym województwie feriami zachęcamy do zapoznania się z „Poradnikiem bezpiecznego wypoczynku” – publikacją MEN, w której zamieszczone zostały najważniejsze praktyczne wskazówki i informacje dotyczące zorganizowanego wypoczynku dzieci i młodzieży.

Ponadto od dnia 10 lutego zostanie uruchomiony alarmowy numer  telefonu 784 675 096, który będzie czynny 24 godz. na dobę i pod który będzie można zgłaszać niepokojące zdarzenia w trakcie trwania wypoczynku."

 

 

ZALECENIA GŁÓWNEGO INSPEKTORA SANITARNEGO
ZALECENIA GŁÓWNEGO INSPEKTORA SANITARNEGO
dotyczące grypy sezonowej
 
Grypa sezonowa jest ostrą chorobą wirusową, która przenosi się drogą kropelkową, bądź też przez kontakt bezpośredni z zakażoną osobą lub ze skażonymi powierzchniami.
Pamiętać należy, że wirusy grypy (w tym również wirus A(H1N1)v) poza organizmem żywym mogą przetrwać jedynie kilka godzin (średnio 2-3 godziny). Charakterystyczny jest dla niej gwałtowny początek. W ciągu około 24-48 godzin od zakażenia pojawiają się pierwsze objawy: wysoka gorączka, nawet do 39.5°C, dreszcze, bóle mięśniowo-stawowe, ból gardła, ból głowy, kaszel, ogólne osłabienie i katar. U niektórych chorych, zwłaszcza u dzieci, może wystąpić biegunka i bóle brzucha.
 
Nowa grypa A (H1N1)v jest chorobą układu oddechowego, która przenosi się również drogą kropelkową bądź przez kontakt bezpośredni z zakażoną osobą lub ze skażonymi powierzchniami i wywołuje podobne objawy jak grypa sezonowa.
 
Ogólne wskazania profilaktyczne - należy:
• unikać bliskiego kontaktu z chorymi osobami,
• kiedy jest się chorym, zostać w domu i zachować dystans do osób zdrowych
• zasłaniać usta i nos chusteczką higieniczną podczas kichania i kasłania, a zużytą chusteczkę wyrzucić do kosza na śmieci
• myć często ręce
• unikać dotykania oczu, nosa i ust, żeby nie roznosić zarazków
• dbać o siebie, dużo spać, być aktywnym fizycznie, unikać stresu, pić dużo płynów i zdrowo się odżywiać.
 
Wskazania dla rodziców - należy:
• obserwować domowników wykazujących objawy grypopodobne, w razie ich wystąpienia zgłosić się do lekarza rodzinnego
• myć ręce swoje i swojego dziecka mydłem pod bieżącą wodą oraz pokazać dziecku jak należy to robić
• zatrzymać chore dziecko w domu i udać się do lekarza
• zasłaniać nos chusteczką higieniczną podczas kichania i usta podczas kasłania
• nie zabierać dziecka do ludzi, którzy są przeziębieni
• zadbać o to by dziecko zawsze miało przy sobie chusteczkę do nosa
• spędzać z dziećmi aktywnie wolny czas na świeżym powietrzu
 
Wskazania dla dzieci i młodzieży - należy:
• myć ręce mydłem i ciepłą wodą przez 20 sekund
• jeśli nie masz chusteczki podczas kichania lub kasłania zasłoń usta i nos rękawem w okolicy powyżej łokcia a nie dłońmi
„Mój świat bez przemocy”

 

 

REGULAMIN KONKURSU

„Mój świat bez przemocy”

 

  1. Konkurs realizowany jest w ramach Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Gminie Bledzew na lata 2015 – 2020. Realizatorem konkursu jest Zespół Interdyscyplinarny ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie w Bledzewie oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bledzewie, we współpracy z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bledzewie.

 

  1. Konkurs jest akcją promocyjną, która ma na celu podniesienie poziomu wrażliwości i świadomości uczniów, nauczycieli i rodziców na problemy przemocy w rodzinie. Celem konkursu jest kształtowanie w dzieciach postaw empatii, reagowania na akty przemocy, uwrażliwienie dzieci na problem przemocy oraz uczenie zasad pozytywnego kontaktu i budowania relacji koleżeńskich.

 

  1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół podstawowych wraz z oddziałem gimnazjalnym z terenu Gminy Bledzew.

 

  1. Prace konkursowe powinny obrazować m.in. pozytywne zachowania promujące przeciwstawianie się przemocy, wyrażać dezaprobatę wobec zjawiska przemocy oraz promować  odpowiednie wzorce zachowań życia rodzinnego.

 

  1. Założenia organizacyjne:

a)  prace przekazywane na konkurs muszą być pracami własnymi, jednego autora, wcześniej nie publikowanymi – każdy uczestnik może przekazać tylko jedną pracę, w formacie A4 lub A3;

b) technika wykonania prac jest dowolna tj. malarstwo, rysunek, grafika, kolaż, mozaika (technika płaska bez użycia materiałów nietrwałych);

c) każda praca powinna być podpisana na odwrocie drukowanymi literami (imię i nazwisko uczestnika, nazwa i adres szkoły, klasa);

d) prace należy przekazywać do wychowawców klas w terminie do 05.03.2018r.

e) ocenie podlegać będzie: zgodność z tematem konkursu, estetyka wykonanej pracy, samodzielność, pomysłowość, dobór materiałów;

f) do pracy należy dołączyć oświadczenie przedstawiciela ustawowego dziecka (rodzica lub opiekuna prawnego) o wyrażeniu zgody na nieodpłatne reprodukowanie pracy w celach promocyjnych i  reklamowych  oraz do podania do publicznej wiadomości danych osobowych nagrodzonych i wizerunku dziecka – w załączeniu.

 

  1. Konkurs składa się z dwóch etapów:

a) Etap I. przeprowadzony w szkołach:

-        czas trwania od 05.02.2018r. do 05.03.2018r.;

-        członkowie komisji szkolnych, spośród prac zgłoszonych do tego etapu,  wybiorą w poszczególnych kategoriach wiekowych pięć zwycięskich prac, które następnie dostarczą do organizatora konkursu tj. Zespołu Interdyscyplinarnego w Bledzewie, do dnia 13.03.2018r.;

-        komisja szkolna przygotuje listę wszystkich dzieci, które zgłosiły swoje prace do konkursu,  z podaniem imienia, nazwiska i klasy dziecka;

 

b) Etap II przeprowadzony przez organizatora konkursu:

-        komisja powołana przez organizatora konkursu, do dnia 16.03.2018r. wyłoni dziewięć zwycięskich prac (po trzy z każdej kategorii wiekowej);

 

  1. Prace oceniane będą w trzech kategoriach wiekowych:

a)      uczniowie kl. I – III szkoły podstawowej;

b)      uczniowie kl. IV – VI szkoły podstawowej;

c)      uczniowie kl. VII szkoły podstawowej i uczniowie kl. II i III gimnazjum;

 

  1.  Zwycięzcy konkursu zostaną powiadomieni przez organizatora  o sposobie i terminie wręczenia nagród.

 

  1. Zgłoszone do konkursu plakaty przechodzą na własność organizatora i nie podlegają zwrotowi. Organizator zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego reprodukowania prac konkursowych w celach promocyjnych i reklamowych.

 

  1.  Biorąc udział w konkursie uczestnik wyraża zgodę na zastosowanie się do niniejszego regulaminu.

 

  1. Szczegółowe informacje o konkursie można uzyskać w GOPS Bledzew ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew,  tel. 95 7436 627.
opis dokumentutypdata

Oświadczenie 

docx01-02-2018[ Pobierz ]
18 kB
„POLSKA MOICH MARZEŃ” - konkurs plastyczny

lightboxOrganizatorzy uroczystości związanych ze Świętem Niepodległości ogłaszają konkurs plastyczny pt. „POLSKA MOICH MARZEŃ”

 

Każdy uczestnik może złożyć na konkurs jedną pracę w formacie do 30 x 42 cm (A3) w dowolnej technice plastycznej (z wyjątkiem malarstwa na szkle).

 

Konkurs będzie się odbywał z podziałem na grupy wiekowe – przewidziano atrakcyjne nagrody.

 

Każda praca powinna być czytelnie opisana na odwrocie i zawierać następujące dane: imię i nazwisko, klasa i nazwa szkoły.

 

Prace należy składać w terminie do 05.11.2017 r. w sekretariacie naszej szkoły.

 

Jury powołane przez organizatora dokona oceny prac oraz przyzna nagrody, które zostaną wręczone podczas obchodów Święta Niepodległości, tj.12.11.2017r.

Od roku szkolnego 2017/2018 programy Owoce i warzywa w szkole oraz Mleko w szkole zostają zastąpione nowym Programem dla szkół
Szanowni Państwo,
W związku z pojawiającymi się wątpliwościami dotyczącymi ilości porcji owoców, warzyw oraz mleka i przetworów mlecznych otrzymywanych przez jedno dziecko w ramach „Programu w szkole” prosimy o przekazanie poniższych informacji rodzicom dzieci uczęszczających do prowadzonej przez Państwa szkoły podstawowej.
Uprzejmie informujemy, że od roku szkolnego 2017/2018 został uruchomiony nowy „Program dla szkół” w miejsce dotychczas realizowanych programów „Owoce i warzywa w szkole” oraz „Mleko w szkole”. W programie mogą uczestniczyć dzieci uczęszczające do klas I-V szkół podstawowych.
W ramach programu dzieci mogą bezpłatnie otrzymywać owoce i warzywa oraz mleko i produkty mleczne oraz brać udział w działaniach edukacyjnych przeprowadzanych przez szkoły podstawowe mających poprawić wiedzę uczniów na temat zdrowych nawyków żywieniowych, pochodzenia żywności i rolnictwa oraz przeciwdziałania marnotrawieniu żywności.
Produkty owocowo-warzywne objęte programem to:
· owoce: jabłka, gruszki, śliwki, truskawki
· warzywa: marchew, rzodkiewka, papryka słodka, kalarepa, pomidorki
· soki: owocowe, warzywne, mieszane
W każdym z 10 tygodni w I semestrze roku szkolnego 2017/2018 dzieciom udostępnia się co najmniej 4 porcje owoców i warzyw. Łączna liczba porcji owoców i warzyw otrzymywanych przez jedno dziecko w ramach komponentu owocowo - warzywnego w I semestrze roku szkolnego 2017/2018 wynosi 45.
Produkty mleczne objęte programem to:
· mleko białe
· jogurt naturalny
· kefir naturalny
· serek twarogowy
W każdym z 10 tygodni w I semestrze roku szkolnego 2017/2018 dzieciom udostępnia się co najmniej 3 porcje mleka i przetworów mlecznych. Łączna liczba porcji mleka i przetworów mlecznych otrzymywanych przez jedno dziecko w ramach komponentu mlecznego w I semestrze roku szkolnego 2017/2018 wynosi 40.
Jednocześnie informujemy, że szczegółowe informacje dotyczące warunków uczestnictwa w „Programie dla szkół” można uzyskać na stronie internetowej http://www.kowr.gov.pl/.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Departament Wspierania Konsumpcji
SPOTKANIE Z RODZICAMI

Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców

na pierwsze w tym roku szkolnym spotkanie,

które odbędzie się 13.09.2017 r. o godz. 17:00 w naszej szkole.

 

Po spotkaniu ogólnym, spotkaniach z wychowawcami

odbędzie się zebranie Rad Oddziałowych Rodziców - oddziałów przedszkolnych, szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjalnych.

INAUGURACJA ROKU SZKOLNEGO 2017/18

ZMIANA GODZIN DOWOZU na trasie Popowo - Stary Dworek - Bledzew!

 

Serdecznie zapraszamy

 

RODZICÓW I UCZNIÓW

oddziałów przedszkolnych, szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjalnych

 

na uroczyste  rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018.

 

Inauguracja rozpocznie się Mszą św. w kościele parafialnym pw.  Świętej Katarzyny  04 września 2017 o godz. 800

 

 

Rozkład jazdy autobusów w dniu 04.09.2017 r.

 

 

Popowo 7:10

Zemsko 7:15

Stary Dworek 7:35

Zemsko 7:40

Sokola Dąbrowa 7:40

Chycina 7:35

Goruńsko 7:40

Goruńsko-Parcel 7:45

Templewko 7:10

Templewo 7:15

Nowa Wieś 7:10

Kleszczewo 7:20

Odwóz uczniów ok. godz. 10:30

DOWÓZ UCZNIÓW NA ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO

Dnia 22.06.2017 r. o godz. 10:00 w kościele parafialnym w Bledzewie

odbędzie się katechetyczne zakończenie roku szkolnego.

 

 

Dnia 23.06.2017r. w związku z zakończeniem roku szkolnego 2016/2017,

dowóz uczniów  do szkoły podstawowej na godz. 10:30,

powrót  o godz. 12:00 -12:30 spod szkoły.

 

 

Popowo                           945

Stary Dworek                 950

Zemsko                         1000

Sokola Dąbrowa           1000

Parcela                           945

Chycina                         1010

Goruńsko                      1015

Templewko                    935

Templewo                      940

Kleszczewo                    945

WYNIKI REKRUTACJI

 

Lista kandydatów zakwalifikowanych do klasy I

 

na rok szkolny 2017/2018

 

 

1. Battig Ines

2.   Brzozowski Jan

3.   Cichoń Tomasz

4.   Fąfara Szymon

5.   Freier Stanisław

6.   Fronczak Filip

7.   Jarosz-Tkaczyk Nicola

8.   Jobke Maja

9.   Sadowski Gabriel

10. Seweryn Wiktoria

11. Kucharska Maja

12. Słowik Lena

13. Sroczyński Leon

14. Stec Julia

15. Stępień Adam

16. Teleśnicka Aleksandra

REKOLEKCJE WIELKOPOSTNE 2017

lightbox

   

  W dniach od 10.05.2017 r. do 12.05.2017 r. odbywać się będą Rekolekcje Wielkopostne organizowane przez Parafię Św. Katarzyny w Bledzewie. W tych dniach nie będzie zajęć dydaktycznych. Uczniowie przyjeżdżają do szkoły na godzinę 8:00, zgodnie z planem. Po zakończeniu nauk rekolekcyjnych, dzieci wracają do domu.

W szkole pozostają TYLKO DZIECI RODZICÓW PRACUJĄCYCH, którzy zadeklarują wychowawcom chęć skorzystania z opieki świetlicowej. Bardzo prosimy Rodziców (prawnych opiekunów) o złożenie pisemnej deklaracji – chęci skorzystania z zajęć świetlicowych - u wychowawców lub wpisanie tejże informacji w dzienniczku ucznia.

 

Harmonogram otrzymaliśmy w dniu dzisiejszym.

 

kl. I-III

ŚRODA – 10.05.2017
8.00-8.45 KOŚCIÓŁ
9.00-9.45 SALA GIMN

10:00-10:45 KLASY

Przewidywany odjazd 10:50

 

CZWARTEK – 11.05.2017
8.00-8.45 KLASY
9.00-9.45 KLASY (KLASA III SPOWIEDŹ)
10.00-11.15 SALA

Przewidywany odjazd 11:30

 

PIĄTEK – 12.05.2017
8.00-8.45 KLASY
9.00-9.45 SALA
10.00-10.45 Kościół – Msza św. na zakończenie Rekolekcji

Przewidywany odjazd 11:00

 

klasy IV-VI

8.00-8.45 KLASY
9.00-9.45 KOŚCIÓŁ
10.00-10.45 SALA

Przewidywany odjazd 10:50

 

CZWARTEK – 11.05.2017
8.00-8.45 KLASY
9.00-9.45 SPOWIEDŹ
10.00-11.15 SALA

Przewidywany odjazd 11:30

 

PIĄTEK – 12.05.2017
8.00-8.45 KLASY
9.00-9.45 SALA
10.00-10.45 Kościół – Msza św

Przewidywany odjazd 11:00

HARMONOGRAM REKRUTACJI NA ROK SZKOLNY 2017/2018

Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego

i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów

 

 

Lp.

Rodzaj czynności w postępowaniu

Data

 

Data

 

rekrutacyjnym i uzupełniającym

rozpoczęcia

 

zakończenia

 

 

 

 

 

 

Postępowanie rekrutacyjne

 

 

 

 

 

 

 

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły

podstawowej wraz z dokumentami

potwierdzającymi spełnienie przez

kandydata warunków lub kryteriów

branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

 

07.04.2017

godz. 8.00

20.04.2017

godz.12.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Podanie do publicznej wiadomości przez

komisję rekrutacyjną listy kandydatów

zakwalifikowanych

i kandydatów niezakwalifikowanych

21.04.2017

godz.14.00

 

 

 

 

 

 

3.

Potwierdzanie przez rodzica kandydata

woli przyjęcia w postaci pisemnego

oświadczenia

24.04.2017

 

25.04.2017

 

godz. 8.00

 

godz.14.00

 

 

 

 

4.

Podanie do publicznej wiadomości przez

komisję rekrutacyjną listy kandydatów

przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

 

26.04.2017

 

 

 

 

godz.14.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postępowanie uzupełniające

 

 

 

 

 

 

 

5.

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły

 

 

 

 

podstawowej wraz z dokumentami

17.05.2017

 

19.05.2017

 

potwierdzającymi spełnienie przez

 

 

godz. 8.00

 

godz.12.00

 

kandydata warunków lub kryteriów

 

 

 

 

 

 

branych pod uwagę w postępowaniu

 

 

 

 

rekrutacyjnym

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Podanie do publicznej wiadomości przez

 

 

 

 

komisję rekrutacyjną listy kandydatów

 

22.05.2017

 

zakwalifikowanych

 

godz.14.00

 

i kandydatów niezakwalifikowanych

 

 

 

 

 

 

 

7.

Potwierdzanie przez rodzica kandydata

23.05.2017

 

24.05.2017

 

woli przyjęcia w postaci pisemnego

godz. 8.00

 

godz.15.00

 

oświadczenia

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Podanie do publicznej wiadomości przez

 

25.05.2017

 

komisję rekrutacyjną listy kandydatów

 

godz.14.00

 

przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

 

 

 

 

 

 

 

 

opis dokumentutypdata

ZGŁOSZENIE ucznia z obwodu Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie

doc06-04-2017[ Pobierz ]
43 kB

WNIOSEK o przyjęcie ucznia do klasy I spoza obwodu Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie

doc06-04-2017[ Pobierz ]
45 kB

Zasady przyjęć do klas I w Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie na rok szkolny 2017/2018

doc06-04-2017[ Pobierz ]
54 kB
PODZIĘKOWANIE
"Officium officio provocatur"
/Życzliwość wywołuje życzliwość/
Trzeba życzliwości i dobroci, aby pomagać.
Trzeba wielkości ducha, aby pomagać bezinteresownie.
Trzeba odwagi, aby nie zważając na przeszkody,
wytrwale i do końca wyciągać przyjazną dłoń.
 
Za bezinteresowną pomoc, życzliwość i ofiarność okazaną Naszej Szkole podczas przygotowań do kiermaszu i dzisiejszego kiermaszu z serca DZIĘKUJĘ przede wszystkim Rodzicom i Uczniom.
Ewa Szczerbakowicz
KIERMASZ BOŻONARODZENIOWY

lightbox

 

    Szanowni Państwo, Rodzice, Uczniowie, Przyjaciele Szkoły

 

Rada Rodziców działająca przy szkole wraz z gronem pedagogicznym i Samorządem Uczniowskim organizuje kiermasz bożonarodzeniowy – zbieramy fundusze na orczyk przy szkole (wyposażenie placu zabaw).
Zwracamy się do Wszystkich Państwa o wspomożenie naszego kiermaszu i pomoc w zbiórce m.in. stroików, ozdób, kartek świątecznych – wdzięczni będziemy za każdy dar. Wszelkie ozdoby można przynosić do szkoły.
Z góry Wszystkim Ofiarodawcom dziękujemy

ROZKŁAD JAZDY AUTOBUSÓW

UWAGA - ZMIANY

 

Bardzo prosimy o wyrozumiałość, nadal wspólnie z PKS i Urzędem Gminy w Bledzewie pracujemy nad poprawą dowozów i odwozów uczniów.

 

Rozkład jazdy autobusów (przywozy) od dnia 06.09.2016r.
dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie
i Gimnazjum w Bledzewie

Szczegółowy rozkład: www.spbledzew.witrynaszkolna.pl/strona=komunikaty

Rozkład jazdy autobusów od dnia 07.09.2016r. 
dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie
i Gimnazjum w Bledzewie

 

Popowo 7:00
Stary Dworek 7:24
Zemsko 7:05 - GIMNAZJUM, 7:29 SZKOŁA PODSTAWOWA
Chycina 7:33

Goruńsko 7:39
Goruńsko – Parcela 7:43
Nowa Wieś 7:25
Sokola Dąbrowa 7:30
Templewo 7:10
Kleszczewo 7:15
Templewko 7:00
Dębowiec 7:20

 

ODJAZDY UCZNIÓW PO ZAJĘCIACH ZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W BLEDZWIE
I KIERUNEK:  Zemsko, Stary Dworek,  Popowo
Wyjazd spod szkoły:
Poniedziałek: 11:45, 12:40, 13:35, 14:30, 15:20
Wtorek: 12:40, 13:35, 14:30, 15:20
Środa: 11:45, 12:40, 13:35, 14:30, 15:20
Czwartek: 12:40, 13:35, 14:30
Piątek: 12:40, 13:35, 14:30
II KIERUNEK: Chycina, Goruńsko, Goruńsko-Parcela
Wyjazd spod szkoły:
Poniedziałek: 11:45, 12:40, 13:35, 14:30, 15:20
Wtorek: 12:40, 13:35, 14:30, 15:20
Środa: 11:45, 12:40, 13:35, 14:30, 15:20
Czwartek: 12:40, 13:35, 14:30
Piątek: 12:40, 13:35, 14:30
III KIERUNEK: Sokola Dąbrowa, Nowa Wieś, Templewo, Kleszczewo
Wyjazd spod szkoły (nie ma odjazdu o 11:45):
Poniedziałek: 12:40, 13:35, 14:30, 15:20
Wtorek: 12:40, 13:35, 14:30, 15:20
Środa: 12:40, 13:35, 14:30, 15:20
Czwartek: 12:40, 13:35, 14:30
Piątek: 12:40, 13:35, 14:30
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁADY JAZDY PODAMY PO OTRZYMANIU Z PKS.
opis dokumentutypdata

ROZKŁAD JAZDY PKS - przyjazd do szkoły i odwóz po zajęciach - nieaktualny, czekamy na nowy rozkład jazdy.

pdf01-09-2016[ Pobierz ]
486 kB
Inauguracja nowego roku szkolnego

Serdecznie zapraszamy

 

RODZICÓW I UCZNIÓW

 

na uroczyste  rozpoczęcie roku szkolnego 2016/2017.

 

Inauguracja rozpocznie się Mszą św. w kościele parafialnym pw.  Świętej Katarzyny 01 września 2016 o godz. 900

 

 

Rozkład jazdy autobusów w dniu 01.09.2016 r.

 

Popowo                        800

 

Stary Dworek               810

 

Zemsko                         836

 

Sokola Dąbrowa           832

 

Parcela                         854

 

Chycina                         847

 

Goruńsko                      852

 

Templewo                     825

 

Kleszczewo                   827

PLAN REKOLEKCJI

Rekolekcje szkolne Bledzewie 2016

 

odjazd autobusów:

środa - 10: 00, 11:00

czwartek - 11:00

piątek: 11:00

 

Nie będzie innych kursów.  Dla chętnych rodziców zapewniamy opiekę świetlicową.

 

 

 

/SP 1-3/

 

/SP4-6/

 

 

Godzina

 

ŚRODA – 04.05.2016

8.00-8.45

KOŚCIÓŁ

KLASY -

POSIŁEK

9.00-9.45

SALA GIMN

KOŚCIÓŁ

10.00-10.45

 

SALA GIMN.

 

 

 

Godzina

 

 

 

CZWARTEK – 05.05.2016

8.00-8.45

KLASY

SALA

9.00-9.45

KOŚCIÓŁ POSIŁEK

KLASY

10.00-10.45

SALA

KOŚCIÓŁ

 

 

Godzina

 

 

PIĄTEK – 06.05.2016

8.00-8.45

KLASY -

POSIŁEK

KLASY

9.00-9.45

SALA

SALA -

POSIŁEK

10.00-10.45

Kościół –       Msza św. na zakończenie Rekolekcji

KOŚCIÓŁ –   Msza św. na zakończenie Rekolekcji

       

 

REKOLEKCJE PROWADZĄ SIOSTRY JEZUSA MILOSIERNEGO

ZAPISY DO KLASY I - rok szkolny 2015/2016

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie informuje, iż:

  1. rozpoczyna zapisy do klasy I na rok szkolny 2016/2017
  2. wzory dokumentów (druki) są dostępne poniżej oraz w sekretariacie szkoły.

 

 

Dyrektor szkoły wraz z nauczycielami zapraszają Rodziców dzieci sześcioletnich wraz z dziećmi na spotkanie informacyjne w sprawie dalszej edukacji sześciolatków, które odbędzie się w szkole w czwartek – 03 marca o godzinie 16.00.

 

Serdecznie zapraszamy :)

 

opis dokumentutypdata

Zgłoszenie ucznia z obwodu szkoły

doc09-02-2016[ Pobierz ]
43 kB

Wniosek o przyjęcie ucznia do klasy I spoza obwodu szkoły.

doc09-02-2016[ Pobierz ]
41 kB
REGULAMIN KONKURSU „NIE! Przemocy domowej”

REGULAMIN KONKURSU „NIE! Przemocy domowej”

 

§1. Konkurs realizowany jest w ramach Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Gminie Bledzew na lata 2015 – 2020. Realizatorem konkursu jest Zespół Interdyscyplinarny ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie w Bledzewie oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bledzewie.

 

§2. Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie szkół podstawowych i  gimnazjalnych z terenu Gminy Bledzew.

      

§3. Uczestnicy przygotowują prace plastyczne w formie plakatu przy wykorzystaniu dowolnych technik. Tematyka prac: „Nie! Przemocy domowej” - przeciwdziałanie przemocy w rodzinie.

 

§4. Uczestnik może zgłosić do konkursu jedną samodzielnie wykonaną pracę.

 

§5. Prace oceniane będą w trzech kategoriach wiekowych:

a)      uczniowie kl. I – III;

b)      uczniowie kl. IV – VI;

c)      uczniowie gimnazjum;

 

§6. Konkurs składa się z dwóch etapów:

1)      Etap I.

  • czas trwania od 26.02.2016r. do 18.03.2016r.
  • przeprowadza go placówka oświatowa;
  • spośród prac zgłoszonych do tego etapu członkowie komisji szkolnych wybiorą w poszczególnych kategoriach wiekowych pięć zwycięskich prac, które następnie dostarczą do organizatora konkursu tj. Zespołu Interdyscyplinarnego w Bledzewie, do dnia 22.03.2016r.

2)      – Etap II.

  • przeprowadza go organizator konkursu;
  • do dnia 31.03.2016r. komisja, składająca się z organizatorów i przedstawicieli lokalnych placówek kulturalno-oświatowych, wyłoni dziewięć zwycięskich prac (po trzy z każdej kategorii wiekowej);

 

§7. Prace przekazane przez placówki oświatowe do II etapu powinny zostać opisane w następujący sposób:

  • imię, nazwisko oraz adres zamieszkania autora;
  • wiek;
  • pełna nazwa placówki;
  • Dopisek: „Konkurs plastyczny – NIE! Przemocy domowej”
  • Oświadczenie przedstawiciela ustawowego dziecka (rodzica lub opiekuna prawnego) o wyrażeniu zgody na nieodpłatne reprodukowania prac konkursu w calach promocyjnych i  reklamowych na następne lata – w załączeniu.

 

§8. Zwycięzcy konkursu zostaną powiadomieni przez organizatora  o sposobie i terminie wręczenia nagród.

 

§9. Zgłoszone do konkursu plakaty przechodzą na własność organizatora i nie podlegają zwrotowi. Organizator zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego reprodukowania prac konkursowych w celach promocyjnych i reklamowych.

 

§10. Biorąc udział w konkursie uczestnik wyraża zgodę na zastosowanie się do niniejszego regulaminu.

 

§11. Szczegółowe informacje o konkursie można uzyskać w GOPS Bledzew tel. 95 7436 627.

KONSULTACJE

Szanowni Państwo,

 

informujemy, iż nastąpiła zmiana w harmonogramie spotkań: nie będzie konsultacji 10.03.2016 r.

 

Zapraszamy 03 marca 2016 r.      16:30- 17:30

R e g u l a m i n

konkursu fotograficzny
"Jestem cały O D B L A S K O W Y  bo znam dobrze Ruch Drogowy”

 

  Wydział Ruchu Drogowego 

Komenda Wojewódzka Policji
w Gorzowie Wlkp.

 

Gorzów Wlkp., październik  2015 rok

 

 I. ORGANIZATOR:

            - Wydział Ruchu Drogowego  Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.

II. WSPÓŁORGANIZATORZY:

             -Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.

             - Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wlkp.

III.CELE KONKURSU:

            - propagowanie zasad bezpiecznego przemieszczania się rowerem,  
            - propagowanie przepisów Kodeksu  Ruchu Drogowego.

 

IV. PRZEDMIOT KONKURSU:
      - przedmiotem konkursu jest wykonanie  sekwencji czterech  zdjęć poruszającą tematykę:

 

,,Mój Odblaskowy Rower”

I  zdjęcie – wykonane w dzień, roweru niewyposażonego w odblaski,

II  zdjęcie – wykonane w ciemnościach  doświetlone lampą,

roweru niewyposażonego w odblaski,

III  zdjęcie - wykonane w dzień, roweru wyposażonego w odblaski,

IV  zdjęcie - wykonane  w ciemnościach  doświetlone lampą, roweru wyposażonego w odblaski,

 

V. ADRESACI:

              - w konkursie mogą uczestniczyć uczniowie szkół podstawowych z całego woj. lubuskiego w  dwóch grupach  wiekowych:
I grupa klasy (1-3),

II grupa klasy (4-6),

 

VI. ORGANIZACJA KONKURSU:

- konkurs odbywać się będzie w formule jednoetapowej (zasięg wojewódzki).

- uczniowie powinni przesłać prace  fotograficzne (jeden uczeń – cztery zdjęcia)
      wraz z   kartą zgłoszeniową (załącznik nr 1) do 15 Listopada  2015 r.
   
 (prace należy  przesłać w wyznaczonym terminie).

- zdjęcia należy wykonać w technice cyfrowej (kolor) (wielkość zdjęć do 10 MB,

ü  Do zdjęć należy dołączyć kartę zgłoszeniową:            

                        - imię i nazwisko,  adres  zamieszkania, tytuł pracy, adres szkoły.

 

Prace fotograficzne należy przesłać na adres:

Wydział Ruchu Drogowego

ul.Kwiatowa 10

z dopiskiem: konkurs fotograficzny :

,,Jestem cały O D B L A S K O W Y  bo znam dobrze Ruch Drogowy”

 

Utrwalone na płycie  CD lub w formie  papierowej zdjęcia do(wielkość 10 MB) naklejone na papierze proszę w kopertach  przesłać na w/w adres .

   Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi dnia 30 listopada 2015 r.

         Komisja Konkursowa przyzna za prace: I, II, III miejsce w dwóch grupach  

         wiekowych.

 

VII.KRYTERIA OCENY:

      Członkowie Komisji konkursowej oceniającej prace wezmą pod uwagę:
       - zgodność tematu pracy z tematyką konkursową,

       - wartość artystyczną i techniczną wykonania pracy (kompozycja, zagospodarowanie  

        kadru),    
       - oryginalność podejścia do tematu,

       - wartość merytoryczna i walory edukacyjne pracy. 

SPOTKANIE Z RODZICAMI

 

     Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców na pierwsze w tym roku szkolnym spotkanie, które odbędzie się 15.09.2015 r. o godz. 17:00 w naszej szkole.

 

Po spotkaniu ogólnym, spotkaniach z wychowawcami odbędzie się zebranie Rad Oddziałowych Rodziców.

Serdecznie zapraszamy

 

RODZICÓW I UCZNIÓW

 

na uroczyste  rozpoczęcie roku szkolnego 2015/2016,

które odbędzie 01 września 2015 r. o godz. 1030

w Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie.

 

Inauguracja zostanie poprzedzona Mszą św. w kościele parafialnym pw.  Świętej Katarzyny o godz. 930

 

 

 

Rozkład jazdy autobusów w dniu 01.09.2015 r.

 

 

Popowo                        815

 

Stary Dworek               820

 

Zemsko                         830

 

Sokola Dąbrowa           830

 

Parcela                         825

 

Chycina                         840

 

Goruńsko                      845

 

Templewko                   805

 

Templewo                     810

 

Kleszczewo                  815

 

PROŚBA WYCHOWAWCÓW DO RODZICÓW PIERWSZOKLASISTÓW

WYPOSAŻENIE TORNISTRA PIERWSZOKLASISTY

 

  • piórnik – 2 zatemperowane  ołówki, 2 długopisy, kredki  ołówkowe, kredki  świecowe, temperówka, gumka, klej, nożyczki,
  • zeszyty – 1 w trzy linie, 1 w kratkę, jeden czysty,
  • 16-kartkowy zeszyt do korespondencji z rodzicami z wpisanymi danymi dziecka,
  • chusteczki higieniczne,
  • woda lub sok.

 

PRZYBORY ZOSTAWIANE  W SZKOLE

 

  • mały blok rysunkowy, mały blok techniczny – biały i kolorowy,
  • duży blok rysunkowy,
  • plastelina,
  • papier kolorowy,
  • farby plakatowe, akwarele, pędzle – różne grubości, pojemnik na wodę,
  • halówki w worku
  • ciemne spodenki i biała koszulka.
WYPRAWKA SZKOLNA W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

Wniosek o przyznanie pomocy finansowej  na zakup podręczników dla dziecka (dotyczy klas III, V, VI):

opis dokumentutypdata

WNIOSEK

pdf17-07-2015[ Pobierz ]
379 kB
SZKOLNY KONKURS PROFILAKTYCZNY

lightboxPrzypominamy, iż pani dyrektor na apelu ogłosiła konkurs, którego celem jest wskazanie szkodliwości narkotyków, alkoholu, papierosów i innych używek oraz ukazanie zagrożeń, jakie niosą ze sobą różne uzależnienia.

PAMIĘTAJMY: Jesteśmy odpowiedzialni za ochronę zdrowia i życia nie tylko swojego, ale i najbliższych, przyjaciół, kolegów, koleżanek, więc ostrzegajmy, reagujmy, nie przechodźmy obojętnie.


Plakaty należy wykonać na nw. tematy:

 

            • "Narkotykom i wszelkim innym używkom mówię stanowcze NIE!”
            • „Dziękuję, nie piję i nie palę.”
            • „Uzależnienie od gier, Internetu.”

Konkurs skierowany jest to wszystkich uczniów.

 

TECHNIKA WYKONANIA PRAC DOWOLNA.
Postacie i napisy na plakatach mają ostrzegać przed zagrożeniami związanymi z piciem alkoholu, zażywaniem narkotyków i innych używek oraz niebezpieczeństwem czyhającym w sieci, uzależnieniem od gier, komputera.

 

PRACE NALEŻY WYKONAĆ DO PONIEDZIAŁKU!

 

Komisja oceniać będzie plakaty z podziałem na dwie 3 kategorie:
- przedszkole,
- klasy I-III
- IV - VI - w klasie VI wszyscy uczniowie są chętni (udział jest obowiązkowy) Emotikon smile

 

ODPOWIADAJĄC NA PYTANIA:
- Bardzo chętni uczniowie mogą wykonać po 2 plakaty (różne tematy).
- Jedną pracę (plakat) wspólnie mogą wykonać 2 osoby, ale nie więcej.

 

Nagrody czekają!

ZAPISY

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie informuje, iż:

  1. rozpoczyna zapisy do klasy I na rok szkolny 2015/2016,
  2. regulamin i zasady rekrutacji są dostępne w sekretariacie szkoły i na stronie internetowej:  www.spbledzew.witrynaszkolna.pl/strona=bip_dokumenty_szkolne
  3. wzory dokumentów (druki) są dostępne poniżej oraz w sekretariacie szkoły.

 

HARMONOGRAM ZAPISU DO KLASY I

od 1 do 27 marca 2015r.

Przyjmowanie zgłoszeń od rodziców starających się o przyjęcie ich dzieci do klasy I.

do 10 kwietnia 2015r.

Posiedzenie Komisji Rekrutacyjnej kwalifikującej dzieci przyjęte do klas pierwszych

10 kwietnia 2015r.
do godz. 12.00

Ogłoszenie listy przyjętych uczniów do klasy I.

sierpień 2015

Postępowanie  uzupełniające - w przypadku posiadania wolnych miejsc.

 

 ZAPISÓW do przedszkola można dokonać  TYLKO w Przedszkolu Gminnym w Bledzewie. 

 

opis dokumentutypdata

Wniosek o przyjęcie ucznia do klasy I spoza obwodu szkoły.

doc17-02-2015[ Pobierz ]
45 kB

Zgłoszenie ucznia do klasy I z obwodu szkoły.

doc17-02-2015[ Pobierz ]
43 kB
WYDAWANIE DUPLIKATÓW LEGITYMACJI, KART ROWEROWYCH I ŚWIADECTW

Procedura wydawania świadectw szkolnych - giloszy, legitymacji szkolnych, kart rowerowych oraz wydawania ich duplikatów w Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie - dostępna jest  tutaj:

 

http://www.spbledzew.witrynaszkolna.pl/strona=bip_dokumenty_szkolne

 

ZIMOWISKO DLA DZIECI ROLNIKÓW

Wypoczynek zimowy organizowany jest dla dzieci i młodzieży w wieku do 16. roku życia, których co najmniej jedno z rodziców (prawnych opiekunów) jest ubezpieczone w pełnym zakresie w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (jednocześnie w zakresie emerytalno-rentowym oraz wypadkowym, chorobowym i macierzyńskim) lub pobiera rentę bądź emeryturę z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.

 

Uczestnicy zobowiązani są dostarczyć do Biura Federacji:

  1. Wypełniona kartę kwalifikacyjną
  2. Zaświadczenie z KRUS.

oraz  uiścić opłatę za kolonie w wysokości 450 zł. za dziecko.

 

Opłata obejmuje również transport. Transport będzie zorganizowany z miejsc zbiórki, do których rodzice będą zobowiązani dowieść dzieci.

 

 

DANE KOORDYNATORA

 

Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych

Ul. Wspólna 30

00-930 Warszawa

 

Na powyższy adres proszę o przesłanie wypełnionej karty kwalifikacyjnej oraz zaświadczenia z KRUS.

 

Kontakt z organizatorem: 22 623 24 13 lub 694 452 208

 

Konto bankowe: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.

NR: 43 1930 1523 2020 2000 1708 0001 (z dopiskiem kolonie i podaniem imienia i nazwiska dziecka)

opis dokumentutypdata

karta kwalifikacyjna

doc20-01-2015[ Pobierz ]
41 kB

program

doc20-01-2015[ Pobierz ]
26 kB
PROCEDURA

PROCEDURA

Postępowania w przypadku stwierdzenia chorób zakaźnych  pochodzenia pasożytniczego w szkole

opis dokumentutypdata

ZARZĄDZENIE NR 2/2014/2015 

oraz Procedura

doc08-10-2014[ Pobierz ]
183 kB
DOWÓZ UCZNIÓW NA INAUGURACJĘ NOWEGO ROKU SZKOLNEGO - 2014/2015

Informuję, iż autobusy z poszczególnych miejscowości 01.09.2014r. zabierać będą uczniów wg następującego harmonogramu:

 

 Popowo

7:00

Stary Dworek

7:35

Zemsko  

7:40

Sokola Dąbrowa

7:45

Parcela

7:30

Chycina

7:40

Goruńsko

7:45

Templewo

7:10

Kleszczewo

7:15

 

Inaugurację rozpoczynamy uroczystą Mszą św. o godz. 800

Ewa Szczerbakowicz

Zasady rekrutacji do klasy pierwszej  na rok szkolny 2014/2015

 

 

Szanowni Państwo

 

14 listopada 2013r. weszła w życie Ustawa o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2013 poz. 1265), tzw. „ustawa sześciolatkowa”. Reguluje ona wprowadzenie obowiązku szkolnego dla dzieci sześcioletnich.

W roku szkolnym 2014/15 do klasy pierwszej pójdą dzieci urodzone w 2007 r. (siedmiolatki) oraz urodzone od 1.01.2008r. do 30.06.2008r. (sześciolatki). Dzieci urodzone od 1.07.2008r. do 31.12.2008r. mogą rozpocząć naukę w szkole na wniosek rodziców.

W roku szkolnym 2015/16 do klasy pierwszej pójdą dzieci urodzone od 1.07.2008r. do 31.12.2008r. (siedmiolatki), które nie poszły do szkoły w roku poprzednim na wniosek rodzica oraz wszystkie dzieci urodzone w 2009r. (sześciolatki).

W roku szkolnym 2016/17 do klasy pierwszej pójdą dzieci urodzone w 2010r.(sześciolatki).
W roku szkolnym 2017/18 do klasy pierwszej pójdą dzieci urodzone w 2011r.(sześciolatki).

 

Jednocześnie

zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2013 r o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw  (Dz.U. z 2014 r. poz.7) zmieniają się zasady rekrutacji do klas I, która przebiegać będzie następująco:

  1. z urzędu – do szkoły obwodowej przyjmowane będą dzieci zamieszkałe w tym obwodzie;
  2. na wniosek rodziców (prawnych opiekunów) – dzieci zamieszkałe poza obwodem szkoły, będą przyjmowane w przypadku, gdy szkoła dysponuje wolnymi miejscami.

 

W sytuacji, gdy liczba wniosków rodziców (prawnych opiekunów) o przyjęcie do szkoły dziecka zamieszkałego poza obwodem szkoły będzie większa niż liczba wolnych miejsc, którymi dysponuje szkoła, dzieci przyjmuje się biorąc pod uwagę kryteria ustalone przez Organ Prowadzący szkołę

 

Zgodnie z art.18 ust.1 pkt 1 ustawy o systemie oświaty rodzice dziecka podlegającego obowiązkowi szkolnemu są zobowiązani do dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem (zapisaniem) dziecka do szkoły. Wszystkich czynności związanych z zapisaniem dziecka do szkoły tj. zgłoszeniem lub złożeniem wniosku dokonujecie Państwo osobiście w szkole.

SPOTKANIE Z RODZICAMI DZIECI PIĘCIO I SZEŚCIOLETNICH

Zapraszamy na spotkanie organizacyjne  do szkoły w dniu 26.02.2014r. na godz. 1630, na którym zostaną omówione wszystkie szczegóły dotyczące rekrutacji do oddziału przedszkolnego przy szkole oraz do I klasy. Będzie można dokonać także zapisu dziecka do szkoły.

W spotkaniu wezmą udział:

  • Pani Elżbieta Andruszków, Dyrektor Przedszkola,
  • Pani Ewa Szczerbakowicz, Dyrektor Szkoły,
  • pani Teresa Reszot - pedagog szkolny
  • Pani Beata Szymańska - wychowawca oddziału przedszkolnego,
  • Pani Elżbieta Rajtar - wychowawca klasy I. 
PIERWSZA POMOC

materiały informacyjne                                                                                                                                       Kraków, 2014-01-22

 

Pierwsza pomoc w przypadku

złamania przedramienia

 

 

Zima, choć spóźniona, zagościła w całym kraju. Drogi i chodniki pokryły się śniegiem oraz lodem, więc nietrudno o poślizgnięcie się i upadek. Jeśli będziemy mieli szczęście, skończy się to potłuczeniem i siniakami. Co jednak zrobić, jeśli w wyniku poślizgnięcia się złamiemy rękę?

 

Pierwsza pomoc w razie złamania sprowadza się do zabezpieczenia uszkodzonej kończyny tak, aby bezpiecznie i bezboleśnie przetransportować chorego do placówki medycznej. Istnieje wiele typów złamań (otwarte lub zamknięte, proste i złożone, z przemieszczeniem lub bez itd.). Generalna zasada mówi, iż w trakcie udzielania pierwszej pomocy należy w miarę możliwości unikać przemieszczania złamanej kończyny. Trzeba także zabezpieczyć dwa sąsiadujące ze złamaniem stawy, gdyż w ten sposób unieruchomimy także miejsce złamania.

 

Poniższy film ilustruje sposób postępowania przy prostym, zamkniętym złamaniu kości przedramienia:

https://www.szkolenia-bhp24.pl/zlamanie-reki

 

Na filmie pokazano, w jaki sposób z chusty można sporządzić temblak:

  1. Prostokątną chustę składamy na pół, tworząc z niej trójkąt.
  2. Chustę przekładamy pod złamanym przedramieniem tak, aby jeden róg znajdował się w okolicach łokcia.
  3. Pozostałe dwa rogi chusty wiążemy za szyją.
  4. Następnie stabilizujemy dłoń oraz łokieć w chuście (są to dwa stawy sąsiadujące z miejscem złamania).

 

Jeśli nie mamy chusty, rękę możemy ustabilizować za pomocą koszuli, ręcznika czy bandaża, z zachowaniem zasad przytoczonych w filmie. Z tak zabezpieczonym złamaniem możemy udać się po pomoc.

 

Pamiętaj, że w zakresie pierwszej pomocy tylko praktyka czyni mistrza. Wiele organizacji i fundacji organizuje darmowe kursy i szkolenie z pierwszej pomocy. Warto z nich skorzystać i nauczyć się ratować życie  - dla bezpieczeństwa Twoich najbliższych!

INAUGURACJA ROKU SZKOLNEGO 2013/14

Serdecznie zapraszamy

 

2 września 2013 r. na uroczystą inaugurację roku szkolnego 2013/2014,

która rozpocznie się Mszą św. o godz. 10 00  w Kościele pw. Św. Katarzyny w Bledzewie,

a w następnie Szkole Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie.

 

 

W imieniu całej społeczności szkolnej 

  Ewa  Szczerbakowicz

Dyrektor  Szkoły

DOWÓZ UCZNIÓW NA INAUGURACJĘ NOWEGO ROKU SZKOLNEGO - 2012/2013

Informuję, iż autobusy z poszczególnych miejscowości 03.09.2012r. zabierać będą uczniów wg następującego harmonogramu:

 

Popowo 10:15
Stary Dworek 10:20
Zemsko   10:30
Sokola Dąbrowa 10:20
Parcela 10:30
Chycina 10:40
Goruńsko 10:45
   

 

       

 

 

ZBIÓRKA SUROWCÓW WTÓRNYCH
Przypominamy wszystkim uczniom, rodzicom i przyjaciołom szkoły, że uczestniczymy w konkursach ekologicznych - zbieramy makulaturę, baterie i stare telefony :-).
W konkursie biorą udział poszczególne klasy i cała szkoła.
Zamiast wyrzucać do kosza, przynieście do szkoły :-)
[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )